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Impressioni del kaimano

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    kaimano1976
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    00 26/03/2009 19:40
    Salve a tutti...

    Ho finalemnte installato la versione 1.11.3 facendo un backup del gioco per proseguire col SP....

    debbo dire di essere rimasto piacevolmente colpito dalle innumerevoli unità aggiornate....specie del mitico T60 e dello Sturmtiger...

    unica cosa..che ho notato o forse sono stato disattento ai Vs commenti...credo che la potenza dell'arty sia stata maggiorata, soprattutto in termini di precisione.....

    trovo un riscontro di maggior bilanciamento (sempre in termini di arty e del suo utilizzo) nella precedente versione la 02 mi pare...dove l'arty era piu' bilanciata e meno determinante della nuova patch, vista la non immensità delle mappe forse preferivo la precedente..

    mi sbaglio?
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    -Patroclo-
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    00 06/04/2009 16:21
    A me nn sembra cosi piu precisa e potente di prima




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    XXI Rapax Britannicus
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    00 06/04/2009 16:35
    L'artiglieria non l'hanno toccata nel passaggio alla 1.11.3

    Ecco le modifiche apportate:
    * Corrected
    . Balancing
    + New feature
    ! Planned

    + New MP map: DesertWalk
    + New MP map: Rustle of Sands

    * the game now outputs an appropriate error message when launched with unsupported resolution settings
    * the bug is corrected that was responsible for desynchronisation at the start of an MP game upon double mouse clicks
    * improved robustness against desynchronisation while handling objects
    * crash prevented when trying to connect to a game host using a mod
    * AP rounds' penetration drops less after richochets at angles lower than 45°
    * scatter corrected for long-barreled guns such as D-25 and D-10S (was the same at 110m as at 130m)
    * Soviet assault-trooper with an MGun is now an expert MGunner (three lozenges)
    * Sturmtiger is more accurate at distances up to 100-140m, has a slightly more powerful shockwave
    * Fixed bug with crewmen who could not be controlled after bailing out of burnt vehicles.
    * Waiting times for AA tanks removed in the "no reinforcements" mode
    * Correction to Elefant's front armour (could be pierced with 168mm penetration)
    * Gun descent angle slightly increased for Т29
    * maximum speed increase for PzKpfw III (30), PzKpfw IV (27..28)
    * corrections to the damage model for PzKpfw IV E
    * The maximum number of players is reduced on Village (4x4), Tram depot (2x2), Kanawa mine (2x2)
    * AT grenades no longer destroy tanks when hitting turret or engine, do not rip off turrets from tanks; blast radius is increased
    * Tank kills caused by the detonation of the ammo are now credited properly
    * Increased accuracy for rifle's and Sub machine guns at 10-20 meters
    * the time needed to raise the banner in the "victory flag" mode raised from 5 to 7 minutes
    * Increased prices for heavy tanks in the "frontline" mode
    * no waiting time to buy crewmen at the beginning of the match (this helps to figure out ones's spawn point cheaply)


    Riguardo le mappe consiglio di hostare le mappe medie e grandi anche se si gioca 2 v 2 e 3 v 3.






    www.rapax-totalwar.com
    Su Men Of War: [A][GIO]-Max
    Clan [A][GIO]: www.gioscup.net
    TOTAL GAMES ITALIA - Sez. Men of War www.totalgamesitalia.com
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    kaimano1976
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    Servo della gleba
    00 06/04/2009 18:30
    quali sono le sostanziali differente dal suo precedente capitolo fow?