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Nuova patch

Ultimo Aggiornamento: 23/09/2009 22:58
17/09/2009 20:45
 
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Stavo sbirciando nel forum della Unicorn, stanno parlando del friendly fire e il suo impatto sulle formazioni a muro, e di come la meccanica del tiro sarà cambiata nella nuova patch.

La traduzione è fattao con google e non è sempre ottima:

"
Already we have a new office within the mechanics and it is already clear that it will influence the reduction in benefits from the fence.
It works "physically honest" friendly fire.
What is it? The following will try to chew the main points in the new mechanics.
Fire awning and direct-fire have much different results, accuracy, and armor-piercing awning drops sharply.
Arrows themselves choose what type of fire they shoot.
The player is most advantageous to put shooters so
To make the direct pointing at the enemy troops.
If between the shooter and the enemy has a friendly unit - it will almost always be a fire shelter.
In rare cases, you can direct fire - that's if friendly unit on the firing line is below the arrow, and the enemy at a height and direct - available for direct fire - try and provide a landscape of such a moment and it's clear that the generator maps do not often give such convenient position for the fence.
His friendly units that are in the zone of fire - will also suffer losses. Moreover, unlike the current mechanics - in the new boom will hit all units are in the zone of fire, that is obtained - the higher the density of the physical - the greater the losses. That is to shoot through the roof of his troops against an enemy who is already in melee with your units - will not be so profitable, sometimes not very profitable when their density in the zone of very high fire.
Likely refuse the abolition of fire, when at least one unit needle hit the melee. Bind this time on a percentage basis in the melee. That is to stop the fire archers would be a bit more complicated. Archers will have to maneuver now, when the melee - maneuvers archers may give an advantageous position to fire at enemies are in melee with your friendly units.
Therefore one can already see that the player in the fence will no maneuver for archers often. Player in the fence will often have a high density of its position - that a little easier shooting archers. Plus one - who stormed the fence, melee almost always be able to fire at point-blank at the wall of shields. While the archers in the fence through its almost always be forced to fire shed. Or, the player will be forced to withdraw their archers in the front line - for direct fire - that will complicate the Micro-zaborostroitelyu and will not allow medetirovat. "

La sostanza del discorso è che automaticamente ci saranno due tipi di tiri, diretto, quando la visuale tra i tiratori ed il bersaglio non è coperta da proprie unità oppure quando il livello del terreno permette una visuale diretta comunque, e uno indiretto, quando invece c'è questa copertura (a parabola in sostanza). Il primo sarà più letale ed efficace del secondo.

Inoltre se un'unità amica si troverà nella zona di fuoco subirà anch'essa delle perdite (probabilmente solo se i tiratori non hanno un tiro diretto sul nemico), quindi i tiratori dovranno manovrare per trovare una posizione di tiro efficace durante la mischia (già adesso si spostano se il terreno non permette una visuale diretta, anche se il bersaglio è nel raggio).



"Per tutto il tempo che ho vissuto ho bevuto con piacere , bevete dunque voi che vivete" dal monumento funebre di un legionario
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